Ansamlingar.

Varför händer saker i klump? Det kan gå jättelång tid utan att något speciellt händer och sen - vips - så händer allt samtidigt.

Just ni i mitt och Sambos liv:

- Nytt jobb på G (för mig)
- Hus på G (det är inte alls säkert att det blir ngn affär men man måste ändå tänka och ta ställning, det är liksom det klurigaste)
- Kaninen som åkte till himlen (inte så mycket att göra åt men det är ändå känslor att bearbeta)
- Påsk (okej, den är över nu men allt detta fanns liksom under påsken också)
- Sambos födelsedag
- Sambos systers födelsedag

Är det inte lite konstigt?                      
                                                                                                                                                                                           Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Sanna

nej då, helt logiskt. Lagen om alltings jävlighet!!

2009-04-16 @ 19:47:59
Postat av: Malin

Det där har jag undrat över ox men tror att det handlar lite om personen i sig

Tex jag skaffar mig alltid saker å göra å naturligtvis så krockar oftast allting i en stor kaotisk röra... men min sambo har nog aldrig haft det rörigt!! han säger själv att väljer att inte ha saker å göra å han tänker inte mer än nödvändigt;P

Spännande med hus!!

Vad är det för jobb... jag e jättenyfiken;P



2009-04-19 @ 12:24:54
URL: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0