På begäran.

På begäran kommer här ett nytt inlägg.

Vi börjar väl med att avhandla mitt nyårslöfte. Det är jävligt svårt det här att vara snäll mot sig själv. Svårare än jag trodde faktiskt speciellt på det psykiska planet. Att tycka att jag duger och inte tänka elaka tankar om mig själv om jag misslyckats med något, det är banne mig inte lätt! På det fysiska planet är det något lättare eller tja, lätt var väl att ta i men det blir liksom på ett annat sätt. Jag går rätt mycket (om än långsamt), jag är ute mycket och arbetar och förra veckan var jag och sambon ute på en mycket rolig cykeltur så såna blir det nog fler av.

Jag ska försöka återkomma med något roligare inlägg... Kanske imorgon..

Over and out.

Ps. Bilden visar mitt senaste fynd från H&M, neonrosa fleecetröja med tumhål för 70 kr! Mucho nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ohhh vad snyggt!!! Oh , rosa ute i trädgården. Bara det gör ju dig på bättre humör , eller??? Kramar

2013-05-11 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0