Bra dag.

Igår var en bra dag trots spöregn och lite mer regn. Jag, sambon, Jeanettan, Inannan, Matthiasen och Erican var ute på en islandshästridtur. När jag och Sambon åkte hemifrån regnade det så mycket att jag fick hålla andan på väg till bilen för att inte drunkna. Typ. När vi kom fram till pållarna regnade det ingenting och det var istället varmt och kvavt. Efter utdelning av hästar ( jag fick den sötaste - Killian) så red vi iväg på ett fint led. Vi red genom vackra skogar och på öppna fält. Vi töltade och galopperade och fikade, det var helt underbart! Efteråt blev vi bjudna på middag hemma hos Jeanettan och Matthiasen - perfekt och mycket gott! Där kollade vi också på kort som tagits under dagen varpå Jeanettan kommer med dagens bästa kommentar: Erican: Oj, va brun jag ser ut att vara! Jeanettan: Ja, det blir gärna så när man står bredvid mig! :)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilken tur ni hade att det slutade regna!! Inte bra om ni hade drunknat. Ja, hästarna är söta men den sötingen som du har i handen då??? Och vilka fina hönor, haha!! Kram

2012-07-29 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0