Magknip.

Magknip när man är liten är inte alls kul. Skrik och skrik tills mamma och pappa blir vimmelkantiga. Å vad man känner sig otillräcklig och dålig som mamma när man inte kan trösta sitt barn! 

Varför? Något jag ätit? Men jag har ju inte ätit något annorlunda? Tänk, tänk, tänk... Försöker hitta en orsak. Till slut kommer sambon på att det var ju kanske inte så smart att dricka juice med jordgubbar i. Nä, såklart inte. Har ju varit väl medveten om att jag inte ska ÄTA jordgubbar men när det kom till att dricka dem hängde visst min hjärna inte alls med. PUCKO!!

Jaja, nu är det väl bara att vänta ut magknipet. Hoppas att jag inte blir galen innan dess. 

Tur för Olle att han är så himlans söt! 😊❤️



Kommentarer
Postat av: Sanna

Elak magknip! Men det löser sig, glöm bara inte att sjunga "Var Glad", då ordnar sig allt. ;)
Puss!

2014-07-27 @ 22:32:52
Postat av: Moster M

Verkligen söt!

2014-07-28 @ 18:30:09
Postat av: Anonym

Ett tips mot magknip som hjälpte oss med vår lille kille!!!
Gripe water!!! Helt suveränt!!! Bara ett tips!!!
Han skrek och hade jätte knip!! När han fick det blev magen mkt lugnare

2014-07-31 @ 23:45:52
Postat av: Ammi

Ja, han är sååå söööt!! Men synd om honom förstås och jobbigt i värmen att ha magknip och att skrika. Men ni klarar det. Kram

2014-08-04 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0