Allt var för bra.

Läskigt att läsa min senaste rubrik med tanke på att jag hade rätt. Allt var för bra. Jag visste väl det. 3 månader har gått sedan jag sist skrev ett inlägg här och nu ska jag snart föda barn. Hur ska det gå? Reflexmässigt tänker jag "inte bra". Det är som om när det gång på gång händer ledsamma, negativa saker till slut blir omöjligt att tänka positivt, omöjligt att inte oroa sig och omöjligt att tro att det kommer att bli bättre. 

Hur som helst, var snälla mot varandra! 






Kommentarer
Postat av: Ammi

Men det gick ju bra lilla gumma och nu har han ju kommit lilla Bullen. Äntligen , så härligt och roligt för er och för oss.
Man ska tänka positivt och inte ta ut något i förskott, när allt kan gå bra. Så onödigt att lägga energi på, lyssna nu på lilla mamma. Puss

2014-07-11 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0