2014.

Jag ska inte skriva en lång årskrönika här utan bara dela med mig av några tankar och önskningar. 

2014 var det bästa och värsta året i mitt liv. Att få bli mamma till Olle är helt klart det bästa. Tänk att vi har fått en sån underbar liten kille! Det är verkligen en gåva och jag är obeskrivligt lycklig över detta. Förlossningsdepression var ju inget vidare, det kunde jag verkligen ha varit utan men nu är jag på god väg ur den och de dåliga dagarna blir bara färre och färre. Snart är jag mig själv igen! 

Det värsta var Beskedet. Att få veta att någon man älskar djupt och innerligt har en obotligt sjukdom skapar djupa hål i hjärtat och det gör ofattbart ont. Men vi försöker att leva i nuet och njuta av allt det goda som vi har i livet just nu, carpe fucking diem, liksom. 

År 2015 ska innehålla mer kärlek. Det är mitt mål och min förhoppning. Jag ska umgås med människor som jag älskar och försöka vara en kärleksfull medmänniska. Kanske kan det sprida sig till andra? Jag hoppas det, för om det är något världen behöver så är det mer kärlek. 

TACK till alla underbara vänner som har stöttat mig under året. Jag vet att jag har varit dålig på att höra av mig men ni ska veta att ni betyder så mycket för mig. 

TACK min underbara familj för allt stöd och hjälp, utan er hade jag aldrig klarat det. 

TACK min fina sambo som under 2015 kommer att bli min make. Hur skulle jag klara mig utan dig? Du är min klippa och du finns alltid där och tar emot mig när jag faller. Jag älskar dig. 


❤️

Gott Nytt Kärleksfullt År! 

❤️









Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar dig Systra Mi, nästa år har jag bestämt ska bli bättre! <3

2014-12-31 @ 12:46:58
Postat av: Ammi

Helt rätt det du skriver, man ska leva i nuet , inte igår och inte i morgon. Ta vara på de små lyckorna hela tiden, och njuta medans man kan. Det finns så mycket som kan förändra livet, men det ska man absolut inte gå och tänka på , då blir man ju "knasig". Nu har ni varann och lilla Olle som verkligen ger så mycket kärlek och glädje, så man blir helt varm i hjärtat.
Och lillasyster har nu bestämt att 2015 ska bli ett bättre år och då blir det så. Det blir också vad man gör det till. Älskar er gullisar.

2015-01-03 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0