Semester med vemod i hjärtat.

Idag var sista arbetsdagen innan semestern men det var med en smula vemod i hjärtat som jag lämnade jobbet. Inte pga arbetet i sig utan för att inget kommer att vara sig likt när jag kommer tillbaka. Två fina vänner och kollegor kommer att fattas mig (så att det skär i bröstet) och jag ska flytta. Igen. För en person som ogillar förändringar så är detta jobbigt. Visst, det kommer att bli bra, det är jag hyfsat övertygad om MEN det kommer inte att bli likadant.

Det är väl där skon klämmer.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, jag vet hur det känns. Men du får hålla kvar kontakten , så att ni kan träffas på fritiden. Vänner ska man vara rädd om. Någon gång ta en fika på stan är ju super. Ha en bra semester. Kram

2013-07-06 @ 13:17:26
Postat av: Jeanette

Vart ska du flytta nu då??

2013-07-07 @ 19:31:01
Postat av: ämmah

meeen, vart ska du flytta?

2013-07-15 @ 21:33:53
URL: http://slemmah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0