Petter och havet.

Varberg visade idag upp sin allra bästa sida med härlig stämning, sol och klarblå himmel. Vi strök omkring på stranden och glodde på surfare, satt i sanden och läste och umgicks med vänner.

Dagens höjdpunkt var dock när vi hade varit och köpt kaffe och jag, lite klumpig som jag är, går in i någon när jag ska gå ut genom dörren. "Oj förlåt", säger jag och tittar upp på PETTER!! "Oj, nej förlåt mig", säger han och lägger sin hand på min axel när han går förbi mig. För er som har lyssnat på Jonas Gardells sommarprat kan jag meddela att jag troligtvis såg ut som han gjorde när han hälsade på Merryl Striiiip. Typ glodde fånigt med halvöppen mun och ev dreglade lite. S T A R S T R U C K. Det är väl det mest korrekta sättet att beskriva mig. Blev efter vårt "möte" helt omotiverat fnissig och uppspelt. Herregud, jag är fortfarande en fjortis!

Nu är vi på väg hem. Nöjda och glada efter att ha snållyssnat på Petters konsert och med varsin snygg bonnabränna.

Semestern har startat, minst sagt, bra!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är en fjortis, du är en fjortis!!! ;) puss

2013-07-06 @ 23:40:03
Postat av: Ammi

Påminner mig om när jag höll på att trampa ner självaste Lundell. Ha, ha... Härligt att ni hade en så bra dag. Kram

2013-07-07 @ 15:28:03
Postat av: Jeanette

En gång en fjortis alltid en fjortis:) Starstruck blir vi väl alla emellanåt, speciellt om man kliver rätt in i stjärnorna!!

2013-07-07 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0