Imorgon är en annan dag.

Ja, dessa ord är minsann sanna. Idag önskar jag att det var en annan dag. Idag är dagen som aldrig riktigt kom igång. Där mitt humör mest gick nedåt. Där allt (okej, inte allt men det känns som allt) som jag företog mig gick dåligt. Dagen då jag var jättetrött, dagen då jag lyssnade på ett rätt dåligt sommarpratarprogram, dagen då jag fick ont i knät när jag joggade. Så nu ska jag duscha, sätta mig framför tv:n och se fram emot en ny bättre morgondag.


Ps. Hade iaf fina naglar idag.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Jättefina naglar och hela du är fin och söt och duktig.
Imorgon är ju en annan dag , med nya möjligheter och utmaningar. Börja dagen med att skratta , det hjälper har jag hört. Och ta det lugnt med joggen, du ska ju snart ha semester ,då kan man inte ha ont i knäet. puss

2013-08-19 @ 20:46:22
Postat av: Jeanette

Imorgon är en annan dag, för att citera en annan boråsare;)

2013-08-20 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0