Bästa helgen på länge.

Oj, vilken helg jag har haft! Jag har haft så roligt och ändå fått väldigt mycket gjort.
Jag är så trött nu så jag orkar inte berätta allt kul men igår skrattade jag så tårarna rann, jag fick ont i magen och knappt kunde andas. Det var fantastiskt kul!! Jag vet inte när jag skrattade så senaste gången.
Idag har vi eldat massa bös, kört in den sista veden (jippie, äntligen!) och räfsat löv (med hjälp av lillasyster).
Summan av kardemumman = en fantastisk helg!
Tack alla fina människor som förgyller mitt liv! <3
Jag har också höstpyntat lite. Med betoning på lite, jag har hängt upp en krans.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ja, vad viktigt det är att skratta o ha roligt! Hur skulle det annars vara? Grått o tråkigt. Tur att du har bra vänner o syster yster. Kransen är söt! Puss

2011-10-24 @ 17:13:49
Postat av: Jeanette

Bôs heter det;)

2011-10-24 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0