Jag är rik.

På många olika sätt (inte just pengasättet tyvärr). Idag känner jag mig extra rik för jag har varit på biblioteket. Det är en helt fantastisk inrättning. Tänk att bara få gå till ett ställe, lämna sina personuppgifter och sen får man låna hur mycket man vill. OCH det fungerar. Iaf så hyfsat att det inte försvinner. Det får mig att bli glad och återfå min tro på människan. Åh, vad jag älskar känslan att gå därifrån med en tung påse med böcker. Jag inser att detta gör mig till en absolut och total boknörd men det är ok. Jag står för det.
J A G  H J Ä R T A  B Ö C K E R
- Stormskaparen
- Tillsammans
- Tittaren
- Fight Club
- Varulvsvalsen
- Någon i din säng
Detta blev dagens fynd. Jag har inte en aning om vad de handlar om (förutom Fight Club). Jag lånar böcker efter hur de ser ut och de tre första meningarna på baksidan. Så ytligt är jag. Jag återkommer med recensioner om det i min hög finns något att rekommendera. Nu är det sovdags, planen är att komma upp hyfsat tidigt imån och ta en promenad/joggingtur. Hoppas att det inte spöregnar.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Åhhh någon i din säng har jag också men inte vågat läsa!!! Bra att du börjar då! ;)

2011-06-18 @ 10:24:21
Postat av: Jessica

Jag är bra på att läsa skräck, du är bra på att se på skräck! :)

2011-06-18 @ 12:01:47
URL: http://himlagrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0