Att åka spark.

Idag var jag ute med sparken igen. Åkte bara fram och tillbaka i vår lilla allé men det var kul. :)

Sen kom Sambo och ville att jag skulle skjutsa bort honom och soppåsarna till soptunnan. Okej, sa jag och sambo borstade av "sätet" på sparken. Han fällde liksom upp hela sitsen (blå pil) och borstade bort snön, fällde tillbaka det (orange pil) och satte sig tillrätta. Sedan sparkade jag iväg med Sambo och sparken. Vi kom ca 5 meter och sedan åkte hela sitsen ner i marken (gul pil) och Sambo med den. Sambo satt alltså med rumpan i marken och med fötterna på den lilla stålpinnen där fram. Detta resulterade i ett sånt skrattanfall att jag låg på vägen i snön och kved. Herregud vad jag skrattade! Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det.. hahaha.. 




Bilden lånad från http://www.vansbrosparkfabrik.se/. Vår spark kommer faktiskt också härifrån!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gud vad roligt!!! Spelar man upp den filmen så skrattar man utan att egentligen ha sett det i verkligheten!! Jag tror att det bara finns en sparkfabrik och jag undrar om den inte är nedlagd??

2011-01-06 @ 07:24:54
Postat av: Sanna

Hahaha!

2011-01-06 @ 14:06:04
Postat av: Ammi

Oj,oj. oj , vad jag skulle ha skrattat om jag varit med. Dålig taxispark, hahaha.Kram

2011-01-06 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0