2011 och träningsvärk.

År 2010 avslutades hos familjen D-R med mycket god mat (med betoning på både mycket och god), sällskapsspel och skratt. Att spela Pictionary är alltid kul, jag är ju värdelös på att rita och när jag försöker rita ett saltkar (för att får fram ordet saltvatten) och min lagkamrat J febrilt skriker "Snopp! Fyr! Manet!" så får jag det bekräftat men jösses vad vi skrattade.

Skratt är ju välgörande för själen sägs det men min träningsvärk idag är from hell. Nej, träningsvärken kommer inte från skrattandet igår utan från ridlektionen i torsdag. Hjälp vad hon körde med oss! Jag trodde inte att det var sanning när jag skulle (eller försökte) ta mig upp ur sängen igår. Magen, låren och framförallt rumpan is killing me. Jag tänkte vara smart att motionera bort träningsvärken igår så jag gav mig ut på en lite färd med sparken. HA HA HA. Det blev inte något bättre, jag blev bara j*vligt svettig men jag fick ju lite motion och det var faktiskt rätt kul att köra spark.

Idag tänker jag ta det lugnt för första gången på evigheter. Inte städa, inte laga massa mat, inte greja med garaget (även om Sambo kommer försöka få ut mig dit). Jag ska tvätta lite, se på en film (prinsessan och grodan), plocka lite med julklappar, ta ett fotbtad och äta godis. Det är planen iaf, vi får väl se hur det går med den. :)

Just det, har en bild på min lilla gardin som jag kämpade med för ett tag sedan. Här kommer den och lite andra helt osammanhängande bilder.








Mamma har gjort ett hus till Bubblan...Hon ÄLSKAR sitt hus.

a


Födelsedagsfest med tema Sex and the City... Jag försökte mig på Carrielooken...



Okej, det var visst allt jag hade just nu.

Hoppas er första dag 2011 blir toppenbra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi hade verkligen jätteroligt, och nu har jag skrattat åt det hela en gång till!! Vill också betona att det är inte skönmålning som ska till när man spelar Pictionary utan fantasi hos den som gissar!!

2011-01-01 @ 14:59:02
Postat av: Malin

Snygg du var i håret !!

Fint hus;)!

Hoppas allt är bra med dig och tack så supermycket för det uppskattade julkortet!

Hoppas att det nya året bringar mer än grym träningsvärk;P

Stor kramiz!

2011-01-01 @ 17:49:22
Postat av: Ammi

Både du o Bubblan är söta, men jag undrar , varifrån kom sparken? Du vet vad jag menar. /kram

2011-01-01 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0