Världens sötaste Sara.

Ja, Sara hon är min söta vän. Träffade henne på lunchen idag och fick en påse. Det var en för tidig födelsedagspresent som jag fick öppna ikväll, sa hon.
Så nu när jag kom hem efter jobb, träning, stallet, handling och som grädden på moset skottning blev jag så glad när jag kom på att jag hade en present att öppna.
Detta var vad som fanns i påsen. Behöver jag säga att jag blev lyckligare än en kanin i ett morotsland? Och rörd av de fina små lapparna. Så nu är jag så glad så glad i hjärtat (tack Signe och Agnes). Tänk att jag har så fina människor runtomkring mig! Att det i kakburken dessutom fanns kakor (havreflarn med chokladkräm imellan) var ju en god bonus!!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Oh , vad fint! Men det är du värd , Jessica! Vad härligt att få en present när man tycker att det mesta är jobbigt. Vilka vänner du har! Det värmer i modershjärtat. Kram

2011-02-11 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0