Helén.

Livet är så jävla orättvist. Helén, härliga Hölén, som stoppar partycrackers i öronen för att se ut som Shrek, som härmar kåta Gun så bra att jag blir generad, som alltid lyssnar intresserat på mina föreläsningar om Bubblan, som peppar mig i mina försök att springa, som fixar gardiner på jobbet, som är min rosa soulmate.

VARFÖR I HELA HELVETE SKA DET VARA SÅ SVÅRT FÖR HENNE ATT FÅ ETT BARN??

Jag är så inihelvete arg på den som bestämmer det här om vem som ska få barn och inte. Byt ut den personen och låt Helén få en liten knodd.
N U.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Usch ja, det är hemskt , livet är inte rättvist. Jag känner med henne. Tur att hon har dig på jobbet, nu är det du som får trösta och peppa. Kram

2010-05-17 @ 21:21:22
Postat av: ämmah

jaa, nunuNUUUU!

2010-05-17 @ 21:30:20
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Lina

ja, varför ska det vara så jäkla orättvist? jag tycker också helen ska få en knodd, nuuu!

2010-05-17 @ 22:38:33
URL: http://paus.qps.se
Postat av: Sanna

Men hey, hon får inte ge upp! Daniels bror o hans fru försökte jättelänge innan de lyckades, o det va massa konstgjorda befruktningar som inte funkade, hennes immunförsvar stötte bort fostret osv. Men nu har de en liten! :)

2010-05-18 @ 06:56:23
Postat av: Helén B

Du får mig att börja gråta =)

Är ändå glad mitt i tårarna att jag har lyckan att ha dig som varje dag får mig att le!

Å alla andra på Ac oxå för den delen.

Kraaam

2010-05-20 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0