Ett nytt rekord, gott folk.

OBS! Detta inlägg ska läsas så som de pratar i gamla svartvita sportprogram och med Åsa-Nisse-dialekt..

Ja, gott folk. Då har Himlagrisen ännu en gång lyckats slå ett rekord. Söndagen den 21:a mars var dagen då jäntan lyckades få inte ett, inte två, inte tre utan hela fyra blåmärken och det vid samma olyckstillfälle. Vi frågar oss då - hur har detta gått till? Jo, denna skickliga olycka inträffade när Himlagrisen gick nedför trappan. Då det var fyra trappsteg kvar lyckades hon elegant halka och sedan smidigt studsa ner på bakdelen de sista trappstegen. Jaa, jag tror inte mina öron. Men då har vi kommit till pudelns kärna, var är dessa blåmärken belägna? Ett på underarmen, ett på överarmen, ett på den fantastiska bakdelen och ett... *trumvirvel* under foten!! Vi kan bara fråga oss hur i himmelens namn tösabiten lyckades med detta? Men det är nu konstaterat att ett nytt rekord är satt, lägg det på minnet, kära vänner, lägg det på minnet....

Kommentarer
Postat av: Sambo

Får jag veta att du trillat i trappen en gång till byter jag ut hela din strumplåda till sockeplaststrumpor... :)

2010-03-22 @ 23:19:15
Postat av: Jeanette

Har ni inget trappräcke??

2010-03-23 @ 05:51:18
Postat av: Ammi

usch då , inte bra, jag sällar mig till föregående "talare". Ni får nog limma på vad det nu heter på trappstegen, finns i svart men kanske inte i rosa.

2010-03-23 @ 08:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0