Veckan.

Veckan som (snart) har gått har inte varit rolig. JOBBIG - har den varit. Jävla tvättmaskin som har gått sönder, offerter som man ska ta ställning till, jobbigt på jobbet, nej en dålig vecka har det varit. Och om någon blir upprörd över mina lyxproblem så må så vara. Jag vet att folk har det värre men det skiter jag i. Jag har väl också rätt att ha en dålig vecka och gnöla lite?

Idag har lilla Bubblan kastrerats (eller heter det steriliserats när det är en hona?) och tatuerats. Jag fick lämna henne till sjukhuset på morgonen och det skar i mitt hjärta när de bar iväg henne i en liten bur och hon tittade ängsligt på mig med sina stora ögon. Sen oroade jag mig hela dagen, det var en lång dag, och sen fick jag hämta henne efter jobbet. Stränga instruktioner - hon får inte slicka på magen och inte gå ut samt ha tratt på huvudet, I 10 DAGAR!! 10 DAGAR!! Hon kommer att bli helt galen och vild, förstår inte hur det ska gå?
Nu ligger hon och sover på fotpallen. Tratten är på och halsbandet sitter hårt, nu oroar jag mig naturligtvis för att hon ska kvävas istället... Guud, om jag får barn kommer jag att ha ständig magkatarr och dö en för tidig död pga oro. Ska försöka skärpa mig nu och gå och duscha eller nåt annat praktiskt... :)

Kommentarer
Postat av: ämmah

imorn är det ääääntligen fredag! tänk vad gött :) stackars lilla bubblan :/

2010-01-28 @ 20:10:52
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: ämmah

och förresten.. klart du också får ha en dålig och jobbig vecka! annars hade man ju gått under. om man aldrig tilläts må dåligt för att folk alltid har det värre.

2010-01-28 @ 20:11:37
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

Haha, hon kommer nog va arg, men förhoppningsvis vänjer hon sig litegrann iaf. :) O allt annat kommer lösa sig också!!! Pussomaaaaam

2010-01-28 @ 21:48:53
Postat av: Sandra

Inte lätt att oroa sig för allt...:) men det löser sig som Sanna skrev... ha en trevlig helg/ Sandra

2010-01-29 @ 11:25:25
URL: http://ikeaismyworld.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Maskiner ska bara funka för det är tråkigt att köpa nya i panik! Barn behöver inte ha tratt på huvudet så ofta!

2010-01-29 @ 14:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0