Tjohej, tjohoo...

... här gungar en ko. Va kul att vakna 07.10 en lördagsmorgon. Nu måste jag ju hitta på ngt att göra! Funderar på om jag ska ut och springa en sväng? Solen skiner och himlen är blå så bättre än så kan man ju knappast få. Haha, ett litet rim fick jag visst till.

Igår (efter min impulsshopping) målade jag det slutgiltiga lagret på mitt bord. Nu ska det alltså bara torka och sedan ska jag (vi) skruva fast skivorna och sen är det KLART! :) Jösses, vad jag ska plantera då alltså!
Först måla.
Sen vila....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men, då sov du ju 25 min längre än jag:)

2010-04-10 @ 14:06:21
Postat av: Ammi

wow vilket fint bord! Har ni haft sol? Här bara kallt o grått o lite regn! Söta Bubblan!

2010-04-10 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0