Crosstrainer.

Puh, nu har jag crosstrainat. Detta har resulterat i att allt smink nu befinner sig i min sportbh. När jag har crosstrainat i 35 minuter var jag halvdöd och samtidigt uttråkad. Men när jag ändå var på gymmet så tänkte jag att jag kan ju springa lite på löpbandet. Well, not a good idea. Efter 3 minuters gång, 3 minuters jogg så mådde jag lite lätt illa, benen var som spagetti och jag hade håll. Då gick jag i 4 minuter till och sen gav jag upp. Eller sen cyklade jag hem och förbannade Borås för att det är backar vart man än åker. Backen vid bowlingen är inte rolig att cykla upp för när man har tränat så hårt (haha) som jag har gjort idag.

En kollega till mig påstår att det är pensionärigt att träna i crosstrainen! HA!, säger jag. Jag var minsann på gymmet i 50 minuter och inte en enda pensionär såg jag till. Dessutom skulle deras lårbenshalsar säkert inte ens palla 5 minuter i monstermaskinen... Det är jag helt övertygad om... typ... iaf...

Nu ska jag äta massa nyttig kyckling och tomat!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad duktig du har varit!! Men att springa på löpband efter crosstrainern var att ta i!

2009-09-02 @ 20:50:17
Postat av: Sambo

Du är grymmisch P!! Borde nog själv nyttja min cykel lite innan det är försent för säsongen...

2009-09-02 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0