3 roliga saker.

Okej, kom nyss hem, ivrig att få skriva om tre roliga saker som har hänt sedan igår.

1) När jag stod vid ett övergångsställe körde det förbi en långtradare från Nederländerna. Han körde väldigt långsamt (det var kö) så jag såg in i hytten. Då ser jag att på passagerarsätet sitter det ingen människa men en liten kylbox, fastsatt med säkerhetsbälte!! Jag tyckte att det såg lite gulligt ut.."Hej, här kommer jag och min kylbox och åker... brumbrum" liksom...

2)...

3)...


Ja, så är det när man har mycket att tänka på och är allmänt förvirrad. Jag kommer alltså inte på de andra sakerna. Senil or what?

Däremot skrattade jag åt (hjärtligt) min kollega A-K idag. Igår hände en stor olycka på riksväg 40, en lastbil körde typ av vägen och det blev stopp i flera timmar. Så idag på eftermiddagen frågar A-K om jag vet vad chauffören gjorde när han körde av vägen. "Nej", svarar jag. "Han onanerade!!", säger då A-K riktigt triumferande. Den där nöjda minen hon hade när hon sa det är priceless.. :) Hon är så söt A-K!!

Jaja, jag återkommer om jag kommer på de andra två sakerna :)


Kommentarer
Postat av: Sambo

Undrar just vad han kom tänka på när olyckan hände... ;)

2009-09-24 @ 22:46:23
Postat av: Jeanette

Sedan gjorde han samma sak under polisförhöret så nu är han åtalad för drograttfylla, vårdslöshet i trafik OCH ofredande.

2009-09-25 @ 06:32:43
Postat av: Sanna

HAHA! Den mannen måste ha seriösa problem. :P

2009-09-25 @ 08:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0