Fegis.

Ja, jag är en fegis, en skrämsen liten skit, en darrande liten hare... Jag kan inte titta på skräckfilmer. Punkt och slut. Jag blir rädd, kan inte sova och får mardrömmer - alltså tittar jag inte på skräckfilmer.

Min kollega Soffan såg en jätteotäck film häromdagen och hon kan inte sova om nätterna nu. Hon berättade att den handlade om ett hus som det händer massa otäcka saker i om nätterna. Jaha, sa jag lite kaxigt, det lät ju inte så otäckt MEN då berättade hon följande. I en scen blir paret som bor i huset frustrerade över att de inte vet vad som försiggår i huset om nätterna så då häller de ut mjöl på golvet för att se om det blir fotspår. På morgonen när kvinnan vaknar så ser hon ett par stora fotspår med bara tre tår som har stannat precis brevid invid hennes säng!! Som om ett stort monster har stått och tittat på henne när hon sov och funderat på vad det ska göra med henne! Usch, det är så obehagligt att jag mår lite dåligt nu när jag skriver om det!!

Så nu kommer jag säkert inte kunna sova inatt....och det är bara Soffans fel!! ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag är likadan!!

2009-10-28 @ 07:30:14
Postat av: ämmah

huuu! allt är soffans fel...! :D själv kollade jag på the grudge igår. den var läskig också. och också soffans fel. hon pratar ju alltid om skräckfilm :P

2009-10-28 @ 09:15:01
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sofia

Haha förlåååt!! Kunde du sova tillslut?? Jag kunde ju inte låta bli att berätta, delad rädsla är bättre rädsla! ;)

2009-10-28 @ 22:00:16
URL: http://www.metrobloggen.se/asoffanpov
Postat av: Sanna

Haha!!Din lilla fegis;)

2009-10-29 @ 06:50:24
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0