Nätshoppa

Min blogg handlar ju inte så mkt om mode men idag så kommer jag in lite på det ämnet. Idag har jag suttit och surfat runt på massa olika sajter som säljer smycken. Skitjobbigt! Det finns ju hur mkt som helst och hur ska jag ha råd med allt? Det GÅR inte!! Jag var så upptagen av att titta på alla halsband och ringar att jag nästan blev irriterad när systra mi började prata med mig på msn (!). Då bestämde jag mig för att jag är helt knäpp och stängde helt sonika ner alla fönster med smycken varpå jag nästan får panik och genast ångrar mig för jag ville ju såååå gärna ha det där halsbandet på aldora....

Slutsats: Nätshopping kan göra den allra mest normala människan knäpp (därmed inte sagt att jag är det minsta normal).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, du är söt! :)

2009-02-11 @ 08:26:52
Postat av: spiderchick

hoppas din önskan slår in =)

2009-02-12 @ 21:51:56
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0