Jag är inte bra på söndagar.

Jag vet inte vad det är med mig men jag funkar inte på söndagar. Jag försöker ta det lugnt och liksom njuta av ledigheten men det enda som inträffar är att jag känner mig:

1) Lat.
2) Stressad
3) Lat och stressad.

Jag är väl knäpp eller så men jag kan inte chilla på söndagar. Detta leder ofta till att jag desperat försöker göra ngt som får mig att känna mig duktig. Typ sortera min troslåda, organisera skafferiet eller rensa gamla foton från datorn.

Det är faktiskt jobbigt!

Nä, tror att jag ska gå och maniskt sortera ngt nu.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Kanske är det ärftligt, jag är likadan, haha. Ha det gott i dina lådor. Kram

2009-08-16 @ 11:06:27
Postat av: Jeanette

Jag är precis tvärtom, fast jag gärna vill göra ngt meningsfullt så finns inte motivationen där. Det enda jag gör typ efter lunch är att vänta på att vi ska åka och rida...

2009-08-16 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0