Ignorera.

Nu tänker jag ignorera min tillfälliga svacka och hoppas att den försvinner om jag inte nämner den mer!

Idag upptäckte jag en sak. Jag läser snabbt, alldeles för snabbt.

Idag läste jag t.ex en mening där det först stod "sockersjuka" och direkt efter det stod det "hjärta". Istället för att då läsa "sockersjuka och hjärta" läste jag "sockerärta".

Ni förstår ju själva vilka misstag jag kan begå med denna typ av läshandikapp!

Tur att jag inte är sjuksköterska....


Idag har jag förresten varit ute och gått med min vän JDR, hon är så himla bra! Det känns alltid lite bättre när jag har pratat med henne... Tack för att du finns!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tja, varsågod! Och tack själv!!

2009-08-20 @ 06:38:04
Postat av: ellinor

hahahha xd så kan det va:P

2009-08-20 @ 07:31:46
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så om det står "bra höst" så blir det bröst? :P Haha!!

2009-08-20 @ 08:49:45
URL: http://minxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0