Dumma gubbar och Betty

Jävla dumma gubbar det finns alltså! Försökte prata trevligt med en gubbe i telefonen igår men han var bara otrevlig. Ville slänga luren i örat på honom men nej, så får man inte göra när man är väluppfostrad och jobbar på kommunen. GAH!

Var iaf hurtig igår och både cyklade och promenerad i skogen. Kanske måste meddela att vi har en tävling på jobbet som innebär att man måste gå 10 000 steg per dag, annars skulle jag aldrig ha varit så hurtig men man kan ju inte vara sämst i laget. Ja, man registrerar alltså sina steg på en sida på nätet och alla kan se hur många steg man har registrerat. Detta ska fortsätta ett antal veckor framöver...

Sen tittade jag på Ugly Betty. Jag gillar verkligen Betty, hon gör mig glad!

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Sanna

Betty är rolig, det är faktiskt ett av de få program som jag har följt litegrann en gång i tiden. :P

2009-04-15 @ 08:34:12
Postat av: Andreas

Vi har ju superstarka ben Pessan så nu kör vi hårt! :-)

2009-04-15 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0