Vresig,

Idag har jag varit/är på dåligt humör. Inget speciellt som har hänt, det var bara jävligt tråkigt med måndag idag. Det har liksom hänt en del kul under dagen, jag har skrattat och skämtat men på något sätt återkom min dysterhet så fort skrattet eller skämtet var över. Jag gissar på PMS och hoppas att det är snabbt övergående.

Ikväll har humöret blivit aningen bättre efter cupcakesbakning och skrålande till Kristina från Duvemåla men jag planerar ändå ett tidigt sänggående. För allas skull.


Kommentarer
Postat av: ämmah

jag har också varit tjurig. kanske inte lika som igår men ändå. lika bra att lägga sig tidigt och ta nya tag imorgon :)



cupcakesbak lät ju dock väldans fint!!!

2012-03-26 @ 21:02:28
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Ha, ha , skönt att det gick över. Trött har jag också varit , har aldrig känt av övergången till sommartid förrän nu. Jag ska nog baka i morgon. Hoppas du är glad nu. Kram

2012-03-27 @ 21:05:49
Postat av: Jeanette

Du hade helt enkelt för roligt under helgen;)

2012-03-29 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0