Särskrivning och jul.

Åh, jag blir galen av särskrivning. Vill gå in på varenda facebookstatus och kommentera "Det heter inte kvälls promenad, det heter kvällspromenad för f-n" eller "Det heter inte jul godis det heter JULGODIS DITT PUCKO!!" Men så får man ju inte skriva ju... så det gör jag inte. Men jag tänker det. Eventuellt säger jag det till mina kollegor.

I övrigt är detta sista arbetsdagen innan jul. Hela nästa vecka är jag ledig och jag ska pynta och förbereda inför julen festligheter, ser fram emot detta väldigt mycket. Jag hoppas på att hinna träffa många av mina vänner också och ge dom lite julklappar! :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha, ja så det kan bli. Bli inte arg , jag skriver sms så ibland , för att jag ska slippa stava. Bekvämlighet, javisst!! Men jag vet ju. ska bli mysigt att komma till ert julpyntade hus. Kram

2010-12-17 @ 09:22:21
Postat av: Jeanette

Det är svårt att låta bli att vara språk polis ibland;)

2010-12-17 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0