Tack.

Min sorg, min saknad och min skuld. Alla känslor som jag uttrycker här i bloggen är egocentriska. Jag skriver om hur jag känner och upplever saker och ting. 

Tro inte att jag för den skull inte uppskattar er som läser och kommenterar. Som orkar sms:a och fråga hur det går, som bara finns där och stöttar när man behöver, som skickar en vänlig och omtänksam hälsning på fb, som ger mig en kram utan att behöva förklara varför och som säger att dörren alltid står öppen för mig/oss. Jag är så glad och tacksam för att jag har er i min omgivning.

Ett extra varmt tack till min familj som har ställt upp så otroligt mycket för oss. Jag vet inte ens hur jag med ord ska kunna förklara hur mycket jag älskar er! ❤





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi älskar dig också:)

2014-01-04 @ 17:43:31
Postat av: Sanna

Och vi älskar dig! 💓

2014-01-04 @ 17:51:58
Postat av: Ammi

och vi.... Hoppas att det går lite bättre för var dag , iaf. Då känns det trösterikt för en mamma ,,,,, kram

2014-01-04 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0