Ladda.

Jag har haft en fantastisk ledighet. Har försökt att lägga ner så mycket måsten och borden som möjligt och fokuserat på att ladda upp mig själv med ny energi.
I fredags började vi med att frosta av frysen (JIPPIE!). Det var ju ett par minusgrader ute och då gäller det ju att passa på. Sedan fortsatte vi att städa huset, inte speciellt kul men det är ju skönt när det är gjort. Sen var vi ute i garaget en stund. Jag har äntligen börjat slipa och måla de fina pinnstolarna som har väntat i ett år eller så.. Kändes härligt att få börja med dem! På kvällen var det naturligtvis På Spåret och mys som gällde... elller jag På Spåret och sedan data-och tvspel i varsin del av huset men det kan vara myigt det med.
Lördagsförmiddagen bestod av spännande hustittaräventyr. Inte för vår del men vår vän H hade ångest över ett husbeslut så vi åkte dit med honom och gick några varv. Därefter snabbt hem och käka och duscha för att snygga till oss inför kvällen. Vi var bjudna på middag och spelkväll och som vanligt blev det mycket spel, skratt och babbel.
Idag har lillasyster varit här. Vi har pratat, gått en låååååång promenad, myst med Bubblan och ätit pannkakor (ja, jag har ätit pannkakor också).
Som sagt, en bra ledighet men jag kan inte påstå att jag är laddad för att jobba imån. Nej, då hade jag behövt några dagar till! :)

Kommentarer
Postat av: ämmah

va? du? pannkakor? ;D då blir det potätemos nästa? hihihi.

2012-01-09 @ 19:09:36
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Ha, ha , är man nånsin laddad för att börja arbeta?? Hemma är ju mysigast att vara. Kram

2012-01-10 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0