Mardröm.

Usch, inatt drömde jag så otäckt! För det första så var jag och Sambo osams och jag var jätteledsen. För det andra så fick vi reda på att det hade brunnit i det hyreshuset vi bodde. Vi visste inte om det var i vår lägenhet eller någon annans. Jag var så orolig för Bubblan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Till sist fick vi titta på ett svart/vitt foto som de tagit på alla räddade djur. Jag vågade knappt titta av rädsla för att INTE se Bubblan på den där bilden. Men jag tittade och började störtlipa - av lättnad. Bubblan var med på bilden! Ingen trevlig känsla att vakna med, trots bra slut!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Usch , vilken hemsk dröm, skönt att allt är bra. Dröm bara söta drömmar i natt och A. och kissen. Kram

2012-08-08 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0