Tråkigt.

Ja, just nu är det tråkigt. Jobbet är så rörigt att jag inte ens orkar ta upp det men det tar mycket av min energi och mitt humör. Jag vill inte lägga energi på dåliga saker men just nu är det svårt att inte göra det.

Vädret har ju varit fruktansvärt deprimerande vilket inte hjälper till.

IKEA har tagit bort möberserien Flåren som vi skulle ha i badrummet och det finns inga fina duschset för 160 cc i gammeldags stil (om man inte vill betala typ 8000).

Ja, jag vet att det är i-landsproblem och det finns dom som har det värre men jag vill inte höra talas om det nu. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg faktiskt. Kanske få ut lite av min frustration eller bara tycka lite synd om mig en stund?


Kommentarer
Postat av: Ammi

Usch stackars dig! Det är frustrerande när man har hittat ngt man tycker om o så är det SLUT!!! då blir jag också arg och sur.

Skönt ändå att det är helg o du kan rulla in dig som en liten kåldolm i en gosig filt o glömma alltihop. Vem vet , kanske hittar du ngt bättre. pussar

2012-04-13 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0