Knäppa.

Ibland är jag och Sambo så himla olika men ibland så hittar vi även gemensamma fascinationer.

Nyss körde Sambo mig till bussen. När han stannade bilen föll bådas blickar på en lastbil med kran som stod intill vägen. "Oj, nu lastar de visst på stockarna", säger jag då det har legat massa timmer där ett tag. "Ja, eller flisar de?", svarar Sambo. "Ja, oj, det gör de nog! Kolla, han bara trycker in pinnarna i luckan på bilen! OJ!! Det går ju fort också!", säger jag med iver i rösten. "Ja, det är nog en rejäl tugg där i", säger Sambo med samma iver.

Därefter följer tystnad och ett intensivt tittande på detta fantastiska maskineri.

...


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul, för Anders hade sett en sådan här maskin häromdagen hemma och förklarde för mig på kvällen med samma frenesi som ni och jag bara sa: Jaha kul, han blev lite besviken på mitt oengagemang. Ska meddela honom att ni vet vad han talar om, om han vill prata av sig:)

KRAM

2012-04-16 @ 07:46:09
Postat av: Sambo

Hihi...



Betyder detta att vi ska köpa en flismaskin som vi kan titta på hur mycket vi vill sen? :P

2012-04-16 @ 08:17:59
Postat av: Ammi

Ha, ha, finns det i blodet eller, intresset för skog?



Kram

2012-04-17 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0