Semester!

Ja, imorgon åker vi på semester. Det ska bli u n d e r b a r t. När det bestämdes så var det så himla långt bort att jag inte riktigt såg fram emot det men NU de senaste veckorna har jag längtat. Och nu sitter jag här och är orolig. Det är ju lite min grej...att oroa mig. Vad jag oroar mig för?
1) Bubblan. Hon ska vara hos moster S och där vet jag att hon har det toppen. Frågan är bara hur jag ska klara mig utan min lilla sötisskruttis i en hel vecka? Sen oroar jag mig lite för hur mycket damp hon kommer ha när vi kommer hem.
2) Packningen. Hur fan packar man för en hel vecka? Jag har inte varit utomlands eller på semester i en hel vecka på läääänge. Jag har glömt bort hur man gör.
3) Flyga. Jag har som sagt inte varit utomlands på länge så jag har också glömt bort hur man flyger. Hur beter man sig i säkerhetskontrollen, incheckning, boarding? Tänk om det blir turbulens? Tänk om jag får en klaustrofobi- attack? Tänk om vi störtar i havet och dör? Ja, jag vet att man inte får skriva så men nu gjorde jag det ändå. Jag är ju orolig, säger jag ju!
Okej, jag ska jobba på att få bort den här oron och istället fokusera på den underbara vecka som ligger framför mig! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Äsch,allt ordnar sig!! :D

2011-09-04 @ 11:00:33
URL: http://minxx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Lyssna på syster yster! Det ordnar sig!! På flygplatsen gör man bara som alla andra:) Den där stranden ser ju alldeles förskräckligt oräck ut så håll dig till poolen!

2011-09-04 @ 13:00:41
Postat av: Ammi

Lilla gumman , allt kommer att gå bra! Det blir toppen! Koppla av , Bubblan kommer att ha det så bra och hon får nog sina busstunder inne också. Ha det så gott. Kramar

2011-09-04 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0