Helvetesvecka men bra.

Ja, typ så skulle man väl kunna beskriva min vecka. Har haft helt sjukt mycket att göra på jobbet. Det har för det mesta varit positiva möten och saker men det har ändå varit för mycket. Nästa vecka ska jag se till att det blir bättre på den punkten. Magkatarr och andra stresstecken har börjat visa sig och det vill jag inte veta av. Veckan avslutades iallafall mycket bra. Jag och bästa Jeanettan var på Happy Hour-ridning (det är alltså en vanlig ridlektion fast man äter mat och tjatar efteråt) och det var mycket kul. Jag har nog inte insett hur mycket jag saknar hästarna. För det är mest hästarna jag saknar (och umgänget med J). Stod och klappade och myste med "min" häst efter ridpasset medan hon mumsade hö. Det var så rofullt och mysigt.
Igår var jag och världens bästa Sambo på Hem och Villa-mässan i Gbg. Det var mycket trevligt och mysigt och vi fick många ideér till allt möjligt. Synd bara att man inte är miljonär. :P Efter det åkte vi förbi en kompis och fikade. Även det mycket mysigt och roligt. På vägen hem plockade vi upp min söta lillasyster som följde med hem. Väl hemma blev det vin och slingning av hår och mycket, mycket babbel. Vi pratade och pratade och drack vin i flera timmar. Både pratet och vinet var var välbehövligt och jag är så himla, himla glad att jag har henne så nära mig! <3
Idag blir det en mysdag med Sambo och lite plock och fix här hemma. Det behövs alltid, känns det som. Min vecka har, som sagt, varit mycket stressig men ändå bra. Jag känner mig glad och nöjd och snart, snart redo att ta mig an kommande vecka. Jag ska bara mysa lite vid kaminen först. :)
Här är en bild på mitt hår. Efter att lillasyster har "toppat" det. ;)

Kommentarer
Postat av: ämmah

många bra saker mitt i stressen, det är bra! mysig fika var det :)



men bara håret som inte sitter kvar på bild??? vill ju se hur det blev på huvudet också :D men får kanske hålla mig till tåls imorgon då :D

2011-10-30 @ 12:59:29
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Jessica

Haha, ja, vi hann inte med så mycket så vi slingade "bara" utväxten. Nästa gång blir det lite andra färger men när det blir vet ingen! :)

2011-10-30 @ 13:21:46
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tur att det var förklarande text till bilden! Blev orolig att du stressat så mycket att håret börjat trilla av;)

2011-10-30 @ 14:48:31
Postat av: Ammi

(Haha , Jeanette , du är för rolig.) Ja, jag tror att det behövdes toppas ordentligt, du har ju lite att ta av också. Vad gulligt du skrev om lillasyster, det värmer. Kram

2011-10-30 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0