Proppfull.

Jag är helt proppfull av motstridiga känslor. Jag är så otroligt glad och lättad samtidigt som jag är bitter och ledsen. Jag är arg men samtidigt uppgiven. Jag är lycklig men ändå inte nöjd. Jag är full av energi men ändå trött. Jag tänker massor men jag förtränger också mycket. Jag är besviken men ändå hoppas jag.
Ibland önskar jag att jag bara hade en knapp där man kunde stänga av alla känslor. Bara i någon timme eller så. Tänk att få vila i en total stumhet (eller vad man ska kalla det) en liten stund.
Det skulle vara skönt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har ni hört något mer?? Har känt mig ungefär så där idag också;)

2011-11-04 @ 19:13:34
Postat av: Ammi

Vad jobbigt! Jag önskar att man alltid kunde vara lycklig, nöjd och belåten. Det borde man vara, men så händer saker och då blir livet rörigt. Vi håller tummarna att allt går bra och du kan få arbetsro och vara glad och lycklig. Det är du värd. Puss

2011-11-05 @ 08:53:05
Postat av: Malin

Den där knappen efterlyser jag också, gud så skönt det skulle vara ibland!!

Stor kram!

2011-11-11 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0