Kransar.

I veckan gjorde jag en fruktansvärt ful julkrans. Idag har jag fixat till den samt gjort ytterligare en krans. Nu har jag tre kransar (den här också som jag dock inte har gjort själv) men bara två ställen att hänga dem på. I-landsproblem?
Fulkransen B.P (before pimp)
Fulkransen efter lite frisering och nya storkransen också B.P
Fulkransen A.P (after pimp)
Det vita är små snöbollar
Storkransen A.P (ska nog ändra så att hjärtat kommer längre ned och rosetten får vara där uppe)
'
Bubblis var inte så intresserad av mitt kransarbete, hon spanade istället.


Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, jag är imponerad😄. Hur fina som helst. Kram

2011-11-20 @ 20:17:38
Postat av: Ammi

ja,mycket fint men var är Bruse????

kramis

2011-11-20 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0