Not so big.

Nej, idag är en sån där dag när jag känner mig liten, ensam och rädd i en alldeles för stor och skrämmande värld. Det känns svårt att prata om och det känns ändå som att ingen kommer att förstå. Vet inte varför denna känsla har slagit klorna i mig men det har säkert sina orsaker. Just nu försöker jag förtränga det genom att måla garagetaket och det går ganska bra. Om det inte har varit så förbaskat tråkigt så hade det nog gått ännu bättre.
Jag har dock fått ett bra besked idag. Brev från Södra Älvsborgs Sjukhus; "Cellprovet som nyligen togs var normalt." Puh.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sjung en sång och skräm bord det onda:) Eller kom hit och ta en promenad och prata om det!!

2011-05-17 @ 19:46:51
Postat av: Ammi

Skönt att provet var bra, då har du ju en anledning att vara glad. Sen kan man inte vara glad jämt , så är det ju, jag har också haft en sån deppardag idag för det är så mycket omändringar på jobbet till hösten och jag är lite sur. Men ska försöka att inte tänka på det. Puss min gumma

2011-05-17 @ 21:10:39
Postat av: ämmah

http://www.youtube.com/watch?v=BUKq7DLo6Ko

2011-05-17 @ 21:24:12
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Ja, bra cellprov ska du va glad för, tro mig på mitt ord att det inte är kul att bli knipsad! :P Ring om det är nåt pums! <3

2011-05-17 @ 22:08:46
Postat av: spiderchick

vas skönt :-)

2011-05-18 @ 12:33:52
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0