Vår?

Enligt vissa så har det tydligen varit väldigt vårigt idag. Dock inte i mitt sinne. Helt opåverkad av solen och smältvattnet har jag suttit i min bubbla och grubblat. På vad? Ingen aning. Jag är inte alls kvittrig och glad, jag är grå och omotiverat ledsen. Mitt jobb påverkar mer än någonsin och det har antagligen sin förklaring i att jag har för mycket att göra. Jag drömmer om kollegor och klienter (de sistnämnda som tur är inte allt för ofta!) varje natt och nu sitter jag här och har hjärtklappning. Jag vet att jag blir sån här av stress. F ö r  m y c k e t  s t r e s s.

Bajs.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ta det lugnt ,det lönar sig inte att stressa. Och koppla bort jobbet när du kommer hem. du får ta o leka med B. och slappa lite. Tur att du snart ska hem till mamma. Kram

2011-03-02 @ 20:35:55
Postat av: Sanna

Ta det lugnt pums, det ordnar sig!! :)

2011-03-03 @ 09:29:12
Postat av: Jeanette

Så får det inte vara!!

2011-03-03 @ 20:50:50
Postat av: ämmah

vi är alla precis likadana. måste bli ändring på't!

2011-03-03 @ 21:02:54
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Anna-Karin

Vännen! Var stark och tänk på att inte allt hänger på Dig. Det största lasset ska klienten dra själv och ta hjälp av all braiga kollegor du har! Du är superbra! Hoppas du kan njuta av nästa vårdag som kommer <3

Varma styrkekramar från mig!

2011-03-04 @ 14:13:41
Postat av: Anna-Karin

Vännen! Var stark och tänk på att inte allt hänger på Dig. Det största lasset ska klienten dra själv och ta hjälp av all braiga kollegor du har! Du är superbra! Hoppas du kan njuta av nästa vårdag som kommer <3

Varma styrkekramar från mig!

2011-03-04 @ 14:14:00
Postat av: Juel

Oh fy, jag drömde också om klienter när jag jobbade på AC. Tyckte det var riktigt jobbigt för det är som du skriver, stress-dröm. Hoppas att du kan koppla av snart... det är inte lätt, men du fixar det :) Kram kram!!

2011-03-07 @ 21:26:02
Postat av: Juel

Oh fy, jag drömde också om klienter när jag jobbade på AC. Tyckte det var riktigt jobbigt för det är som du skriver, stress-dröm. Hoppas att du kan koppla av snart... det är inte lätt, men du fixar det :) Kram kram!!

2011-03-07 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0