LYCKLIG!

Ja, jag är så underbart härligt lycklig just nu. Varför? Jag har spelat volleyboll! Låter kanske helt koko men jag är lycklig ända in i själen nu. Hihi.

Efter att jag har haft min barngympagrupp så brukar det komma ett fotbollslag och träna. Idag gjorde det inte det och jag tryckte upp vikväggen. På andra sidan spelar ett gäng medelålders damer volleyboll. Medans väggen sakta åker uppåt står jag och tittar längtansfullt mot dem. När väggen är upp står jag kvar en stund och tittar. Då säger en dam till mig:
- Vill du spela?
- Eh, jo det vore ju kul, säger jag lite tafatt.
- Ja, men ta min plats här, säger hon och lämnar planen.

Det var ju bara att springa och ställa sig på plats och börja spela. Jäklar va kul det var! Fattar inte hur lagsport kan vara så roligt?!! Va fan höll jag på med gymnastik för när jag var liten? ;)
Hurra vilken bra känsla, det var länge sedan jag kände så här och det var PRECIS vad jag behövde!!! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det fanns kanske ingen vollyboll i Aneby?? Du kanske kan fortsätta spela efter gympan??

2011-03-24 @ 05:53:37
Postat av: Hanna

Åååh jag älskar volleyboll!! När jag gick i högstadiet vann jag och tjejerna i klassen hela skolturneringen i volleyboll! Det du! :)

2011-03-24 @ 15:56:46
Postat av: Sara

Jag älskar volleyboll, drar du i gång ett lag så är jag självklart med:)

2011-03-24 @ 20:47:53
Postat av: Ammi

Vad snälla de var , tanterna, i min ålder eller? haha. vad roligt för dig , jag minns att du gillade volleyboll förr.Kram

2011-03-24 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0