Hejdå LCHF?

Morgonens vägning var synnerligen deprimerande. -1,0 hg... hekto alltså inte kilo. De senaste två veckorna har jag motstått frestelser såsom smågodis, chips, bullar, kakor, potatis (ja, potatis), NYBAKAT BRÖD, sylt, O´boy, jordnötssmör och till vilken nytta? - 1 hekto??? Fy fan. Jag kände för att sätta mig ner och gråta när jag såg siffrorna på vågen. Nu känner jag mig oerhört frestad att ta mig an Sambos godispåse och sedan lägga mig under ett täcke och ruttna. Jag har verkligen kämpat mot sockret och det har stundtals varit för jävla jobbigt men jag tycker att jag har skött mig bra och så får jag liksom ingenting för det. Jar grubblat på vad jag har gjort fel men vet banne mig inte vad. Jag åt två morötter i fredags och det var väl inte så bra men det kan väl knappast bara bero på det? Jag kanske har ätit för mycket? Men har svårt att tro det också då jag snarare har känt mig lite hungrig om kvällarna men ändå inte ätit något...
Nä, motivationen är inte på topp nu och jag vet inte hur jag ska fortsätta. Jävla, jävla skit. Idag tänker jag ägna mig åt självömkan och ältande, eventuellt även lite gråt över detta misslyckande. Idag är det helt enkelt jävligt synd om mig. Imorgon är det synd om någon annan.... kanske.

Kommentarer
Postat av: ämmah

nämen fyfan vad tråkigt när det blir så! :/ har du mätt också? det kan ju vara så att det inte alltid syns på vågen även om det gärna är där man vill se resultaten ;) du är hur grym som helst och jag tror att det har gett resultat även om vågen säger fuck you idag. det är nåt fel på den helt enkelt! KRAAAAAMS!

2011-03-20 @ 13:10:48
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Sanna

Jag ogillar förvisso dieter, men det där va ändå taskigt! <3

2011-03-20 @ 13:43:14
Postat av: Soff

Fy vad suuuurt! Det var fan orättvist! Men det är garanterat så att det går lite långsammare nu efter rivstarten och du kan säkert vips tappa ett kilo typ i övermorn. Så duktig du är, ge inte upp!!!! Peppar dig imorn!

2011-03-20 @ 16:39:01
Postat av: Sambo

Det var inte kul att komma ner idag på morgonen och se dig så besviken. Så som du har kämpat och inte får mer för det...

Kämpa på gumman så ska du se att det snart är KILO som försvinner igen! :)



Massor av kramar till dig!

2011-03-20 @ 18:02:33
Postat av: Jeanette

BLÄK!!! Det är det värsta som finns när man tycker att man gjort allt rätt och vågen bara visar finger:(

2011-03-20 @ 18:18:36
Postat av: Ammi

Förstår att du är jättebesviken, men ge sjöen i godispåsen!! Om du orkar försök att hålla ut ett par veckor till, det bara måste ge resultat.Annars börja ät som vanligt men strunta i sötsaker. O ät frukt!! Puss o Lycka till!!!

2011-03-20 @ 20:02:09
Postat av: EmmaA

Åh fina Jessica! Som du har kämpat... men för en del kan det väl ta ett tag innan kilona börjar ramla av när man ställer om. Det tror jag. Du är i alla fall grymt duktig! Jag är minst sagt oändligt imponerad av er självdisciplin!!!! Konstigt om det inte skulle ge resultat. Kärlek från Emma

2011-03-22 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0