Min spikmatta.

Jag fick (enligt önskemål) en spikmatta av min svärfar förrförra julen. Jag använde den flitigt i början men sedan mattades intresset av och den låg mest i garderoben. I höstas åkte den fram igen och har använts till och från när jag har haft besvär med ryggen. Under de senaste veckorna (månaderna? tiden går så fort!) så har den börjat användas mer frekvent och jag tror nu att jag har skapat ett beroende. Varje kväll ligger jag på min spikmatta. Jag har även börjat lägga benen på den om jag är lite trött i benen, eller lägga mig på mage på den om jag har lite ont i magen. Jag tror att min spikmatta är magisk! Kanske är det placebo eller tron på att det funkar som gör att det funker men jag skiter i vilket. Jag har mindre ont = glad himlagris som kommer att fortsätta använda spikmattan och vara stolt över det!
HEJA SPIKMATTAN! :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha vad bra om den hjälper. Inte utan din spikmatta , ,, Kram

2011-07-09 @ 20:08:16
Postat av: Matthias

Även jag plockade fram min spikmatta för någon vecka sedan. Jag somnar så skönt när jag lägger mig för att t ex sova middag. Härligt!

2011-07-10 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0