Veckomål - gamla och nya.

Uppföljning:

- Träna på gymmet 1 gång (om det inte är styrelsemöte ska jag ge mig på Body Combat) - Check!
- Gå en promenad hemma minst 2 gånger 
- Träna hemma 2 gånger (får väl sätta ett mer realistiskt mål denna veckan) - Check!
- Undvika godis och sötsaker
- Tänka mer positivt! - Check!

Som synes har jag tränat på gymmet en gång och det blev Body Combat och succé!! :) Mycket roligt!

Jag har också tränat hemma på min boll två gånger denna veckan och det känns bra det med.

Däremot har jag inte varit ute på några promenader här hemma, det har helt enkelt inte funnits tid. Jag känner inte att jag är besviken på mig själv över detta eftersom hela veckan har varit fullproppad med aktiviteter och jag vet inte var jag skulle ha fått in en promenad någonstans.

Undvika godis och sötsaker - well, det gick inte så bra. Har dålig karaktär, det är bara att konstatera får peppa mig mer inför nästa vecka.

Tänka mer positivt - ja, det har jag faktiskt gjort. Har haft en tuff vecka men bra. Har verkligen ansträngt mig för att tänka positivt och det verkar fungera!


Nya mål:

- Träna på gymmet 2 gånger
- Undvika godis och sötsaker
- Träna hemma 2 gånger
- Promenader!! Eller iaf en här hemma och försöka gå mer på jobbet.
- Fortsätt att tänka positivt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har härmat dig med veckomålen!! Det var en bra idé tycker jag:) Du bor för långt från jobbet, jag promenerar hem från jobbet flera dagar i veckan. Du får flytta närmre oss;)

2011-01-23 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0