Uppföljning. Igen.



- Träna på gymmet 2 gånger - CHECK
- Undvika godis och sötsaker - ?
- Träna hemma 2 gånger - ?
- Promenader!! Eller iaf en här hemma och försöka gå mer på jobbet. - CHECK
- Fortsätt att tänka positivt -CHECK



Jag lyckades ju träna på gymmet två gånger denna veckan och jag har gått tre promenader så jag är mycket nöjd med den biten. Att undvika godis och sötsaker är så jäkla svårt!! Bättre än förra veckan men långt ifrån bra. Får fortsätta kämpa med den biten. Hemmaträningen samma sak. Har tränat en gång denna veckan, vet inte varför jag inte tar mig i kragen och fixar det, hittar ingen motvation till det bara!


Mål för nästa vecka blir:

- Träna på gymmet 2 gånger
- Undvika godis och sötsaker (spara till på lördagen)
- Planera min mat bättre (se till så att det finns frukt och annat nyttigt hemma) 
- Träna hemma 2 gånger (kanske kan hoppa lite hopprep i garaget??)
- Promenera 1 gång
- Gör mer aktiva val! Sitt inte bara och slöglo på något halvbra TV-program om det finns ett bättre alternativ         som att gå en promenad eller sitta framför kaminen och läsa en bra bok.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vad jag känner igen mig. Synd att du bor så långt bort annars hade vi kunnat göra aktiva val tillsammans;) Min nya devis är: ofta och lite är bättre än sällan och mycket.

2011-01-31 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0