Opp och ner, ner och opp, grisen gal i granens topp.

Opponervisan. Inte helt olik min dag igår.

Började dagen med att besiktiga Mr Patrol. Gick mucho bra, blankt papper - humör upp.

Kom till jobbet. Saker hände som jag inte alls ville sklle hända - humör ner.

Får virus på jobbdatorn (Your´re in danger!) - humör ner.

Äter lunch med mina fina kollegor - humör upp.

Datasupport ringer och säger att de fixar min dator - humör upp.

Jag får virus på den andra datorn (som jag bytte till när min fick virus, förlåt E) - humör ner.

Ringer datasupport som säger att det antagligen är virus på min användare - humör ner.

Föreberedelser inför start av projekt - humör upp.

Start av projekt - humör upp.

Stress till vän för att hinna äta innan ridningen (stress och trafik = no no) - humör ner.

Hemma hos familjen JDR - humör upp.

I stallet - humör upp.

Under ridlektionen - humör - - - .

För nu är jag så jävla trött på min känslomässiga bergochdalbanedag att jag inte orkar känna efter mer. Jag åker häst och försöker skärpa till mig så pass mycket att jag inte får skäll från ridläraren (har iofs aldrig hört henne skälla på någon).

Åker hem i trans. Äter soppa. Duschar. Somnar som en död och vaknar i exakt samma position som när jag somnade och tror att det är ett skämt att jag ska gå upp nu.

Hur ska denna dagen sluta?

Kommentarer
Postat av: jeanette

Gå och lägg dig i tid idag så du orkar baka med tjejerna i morgon!!!

2011-01-21 @ 11:19:23
Postat av: Sanna

Du klarar det pums! :)

2011-01-21 @ 11:41:55
Postat av: Ammi

En jobbig dag det förstår jag, men vilken liten bra bil du har!!! Nu har du en mysig helg framför dig , ha det så bra med de små bagarna. Kram

2011-01-22 @ 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0