Nyårslöfte (bättre sent än aldrig typ?)

Ja, alltså jag är inte så bra på det här med nyårslöften. Jag kommer på massa bra saker som jag ska göra eller inte göra under kommande år men de blir sällan genomförda. I år har jag bara ett löfte och jag ska kämpa för att hålla det:


- MÅ BÄTTRE!


Detta lovar jag mig själv. Inte för att jag har mått dåligt under 2010 men det finns så mycket som kan bli bättre. Jag tänker att detta innebär mer träning, mindre kilon men också att hitta tillfällen att njuta mer av livet, inte oroa mig så himla mycket och vara bättre på att ha kontakt med mina vänner.


Så nu ska jag packa träningsväskan och sedan bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var ett väldigt bra nyårslöfte!! Tror jag snor det;)

2011-01-03 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0