Fantastiska lördag!

Igår hade jag en underbar lördag. Först lånade jag och Sambo söta Sara och Anders två döttrar, S & A,  och vi gjorde cupcakes så mjölet yrde och golvet var fullt av silverkulor. Vi matade hästar, gjorde ännu mer cupcakes och tittade på Timon & Pumba. Sen kom båda föräldrarna och vi käkade mat, cupcakes, spelade spel och hade mycket trevligt! En mycket, mycket bra dag! :)


Här kommer lite bilder!


S & A - redo att baka


I full gång.


Provsmak.


Ännu mer provsmak - det är viktigt.


Mmmm - GOTT!


Föreberedelser inför garneringen.








RESULTATET!








MUMS!:)





Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilka härliga flickor , förstår att ni hade roligt. Och vilka underbara kakor!!!!! Sååååå fina !!! Och A. gjorde minsann fina kakor han också och du var själva bagarinnan förstår jag och såg till att allt blev så bra. Ni är för härliga! Kramar

2011-01-23 @ 11:25:15
Postat av: Soffan

Låter ju supermysigt! Fantastiska fina cupcakes, helt underbaaaara ;)

2011-01-23 @ 11:36:47
Postat av: Jeanette

Om man inte provsmakar smeten riktigt ordentligt flera gånger så vet man ju inte om det blir gott!! Väldigt tjusiga cupcakes måste jag säga!! Ny karriär??

2011-01-23 @ 11:44:46
Postat av: Jessica

Ja, provsmak är viktigt.. Nja, ingen ny karriär ännu.. :)

2011-01-23 @ 11:48:07
URL: http://himlagrisen.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Åhh vad underbart! Supermys!

2011-01-23 @ 12:20:34
Postat av: Sanna

Mmmm, ge mig!! :P (kakorna alltså, inte barnen. ;) )

2011-01-23 @ 14:34:06
Postat av: Moster M

Gulliga barn, gulliga kakor!

Kram

2011-01-26 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0