Veckomål...

Okej, suck och pust. Bra och dåligt denna veckan också.


- Träna på gymmet 2 gånger
- Undvika godis och sötsaker (spara till på lördagen) - CHECK!
- Planera min mat bättre (se till så att det finns frukt och annat nyttigt hemma) - CHECK!
- Träna hemma 2 gånger (kanske kan hoppa lite hopprep i garaget??)
- Promenera 1 gång
- Gör mer aktiva val! Sitt inte bara och slöglo på något halvbra TV-program om det finns ett bättre alternativ         som att gå en promenad eller sitta framför kaminen och läsa en bra bok.
- CHECK!


En träning på gymmet denna veckan. Hann inte med mer helt enkelt. Träna hemma, helt kört, veckan fullproppad med andra saker. Promenad på lördagen var planerat men p.g.a storm samt knäont blev det inte så.

Gått bättre med sötsaker och har knappt tittar på TV på hela veckan utan läst bok och suttit framför kaminen istället. Bra för själen.


Kommande vecka:

- 2 pass Body Combat (Gud hjälpe mig!!!)
- Lätt hemmaträning (måndag och onsdag)
- Gymma på fredag (om jag har bil och ork)
- Fortsätt att undvika godis och sötsaker! Heja mig!
- Aktiva val - välj bort dåligt TV samt slösurf och gör något som jag mår bättre av!

Hoppas att mitt knä inte förstör mina planer. Det har krånglat lite under förra veckan. Ser fram emot mina utmaningar som väntar mig!!!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lycka till!!!

2011-02-07 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0