Mina nya (billiga) älsklingar!

Idag gjorde jag kap. Jag älskar (ja, fet, kursiv och understruken stil var nödvändigt här) att handla saker med 70 % rabatt!

I fredags handlade jag ett par byxor för 75 kr, ett par trosor för 14,50 och två par trosor för 24,50 kr/st. När jag sedan glatt och stolt visade upp mina fynd för Sambo frågade han retsamt om jag skulle ha kvar prislapparna när jag hade på mig kläderna så att jag kunde visa mina fynd för alla. Taskmört! Han förstår sig inte på fynd helt enkelt. ;)


Idag handlar kapen om SKOR!

Ett par rejäla vinterkängor, ord.pris 1095 kr. Skulle jag aaaaaaldrig köpa ett par skor för, men med 70 % rabatt blev priset mer överkomligt 328 kr!!


Andra paret är kanske inte lika praktiska men oh så snygga. Att jag dessutom kunde få ner mina breda trollfötter i dem gjorde ju inte saken sämre. Ord.pris 499 kr, med 70 % rabatt 149,50 kr.

Detta gjorde helt klart min dag. Ibland kan man köpa lycka! :)

Nr 1.


Nr.2


Do ya löv them or what?!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vilka fina o gulliga vinterstövlar, vilket fynd!!!! Förstår att du är nöjd. De andra blir nog lillasyster avundsjuk på. haha! kram.

2011-02-01 @ 21:52:04
Postat av: Soffan

Ljvliga fynd minsann.. Haha Andreas är ju rolig ;) hihi.. Önskar att jag var med, får hjärtklappning bara jag tänker på det! 75%.. gah!

2011-02-01 @ 22:06:03
Postat av: Jeanette

Fynda är roligt!! Par 1 gillar jag skarpt, par två förstår jag mig inte på;) Börja nog bli gammal.

2011-02-02 @ 06:09:11
Postat av: Helén

Ja jag instämmer med dig helt!!

Är så vansinnigt nöjd med mina fynd oxå :oD

Nu har vi något att se fram emot att få ta på oss i sommar!

2011-02-03 @ 08:46:39
Postat av: Gunilla

Åh, stövlarna vad ju helt uuunderbara!!! =D

2011-02-05 @ 10:25:28
URL: http://www.metrobloggen.se/volo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0