Framgång.

Idag tränade jag Body Combat. Det vidriga, underbara passet avslutas med en låt där det endast är magen som tränas. Den låten avslutas i sin tur med plankan. O då är det inte bara att stå i plankan, nej, nej, nej, då ska man lyfta fötterna också!! Hallå kräksvarning?! Fram tills denna gången har jag inte kunnat lyfta någon fot ens en millimeter. Men så idag orkade jag lyfta både höger och vänster fot 2 gånger var. HURRA! Nu ser jag fram emot nästa pass då jag märker att jag orkar mer! Heja mig! :)

Så här tuff ser jag aldrig ut. Mina sparkar ser helt muppiga ut och jag är röd i ansiktet och svettig ÖVERALLT. Jag undrar om man ens kan se tuff ut när man tränar Body Combat?
bild från Google.se

Kommentarer
Postat av: ämmah

det är bara instruktören som ser tuff ut. en annan bara ser helt mesig ut :D

2011-02-15 @ 22:11:54
URL: http://slemmah.wordpress.com
Postat av: Ammi

Grattis , i dubbel bemärkelse , vad duktig du är! Ha en toppendag! puss

2011-02-16 @ 07:33:23
Postat av: Malin

Grattis!! Hoppas du har haft en underbar födelsedag!

2011-02-16 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0