2011.

Det ska tydligen göras en sammanfattning av 2011 i alla bloggar nu så jag kan väl inte vara sämre jag.
Jag har den senaste tiden varit ganska ledsen, stressad och mått allmänt dåligt, därav de få inläggen. Dock känner jag att det har vänt nu. Jag känner mig mer avslappnad och glad och kan njuta av allt fint runtomkring mig. Detta är ju dock nu, men vad har hänt under resten av året?
Januari - Isolera garage, baka med sötaste S&A, träningsveckomål, Stockholm och We will rock you (!) och sparkåkning (tåls att läsas igen http://himlagrisen.blogg.se/2011/january/att-aka-spark.html)
Februari - LCHF-äventyr, min Kitchen Aid, Pink Lady, kom in i mitt liv, kanin -och marsvinsvakt, besök av storasyster, Rockabillyfest, första macaronsbaket.
Mars - Dåligt bloggande, var är våren?, hejdå LCHF.
April - Hemskaste natten på länge (http://himlagrisen.blogg.se/2011/april/en-bra-kvall-som-blev-en-hemsk-natt.html), trött på gnäll, härligt umgänge med vänner, THE ARK KONSERT!!!
Maj- Fix i trädgården, Våtmarker, "Jag knullade Antikrist", Garagefest, Trädfällning, sluta-rida-beslut, VED!
Juni - Rådjurskrig (http://himlagrisen.blogg.se/2011/june/do-bambi-do.html), björnpromenad, trädgårdslandet, Batman (http://himlagrisen.blogg.se/2011/june/sol-svett-branna-och-batman.html)
Juli - Dumma mig, minisemester, pimp my ride, SEMESTER!
Augusti - Eksjö Stadsfest och hejdå The Ark, Kräftskiva, trädgården, plocka bär och svamp, skördetid!
September - Mer skogspromenader och kantarellplockning, GREKLAND, jobbigt.
Oktober - Träffa underbara vänner, ugglan, mys, bilåkning, oro, RÄFSA LÖV, Cup Cakes-kurs.
November - Jobbigt, oro x 3, uppbrott, insikt, hejdå älskade farmor, sorg, julförberedelse, motstridiga känslor.
December - Begravning, julpyssel, jul.
Sammanfattning: 2011 startade mycket bra, höll det på en stadig nivå fram till augusti/september för att därefter totalt kraschlanda i oktober/november/december. Mitt nyårslöfte från förra året var kort och gott; MÅ BÄTTRE! Kan inte säga att jag gör det nu men jag tänker hålla fast vid det löftet och fortsätta kämpa mot det målet. Jag ska också bli bättre på att blogga!!
Jag tror att 2012 kommer att bli ett riktigt bra år!
GOTT NYTT ÅR ALLA FINA MÄNNISKOR!

Kommentarer
Postat av: Sambo

Gott Nytt nästa År min P! Kjam

2011-12-31 @ 09:18:34
Postat av: Ivana

Gott Nytt År Pluttan till dig och din familj!!! :) 2012 kommer va grymm!!!! :) Kram

2011-12-31 @ 09:34:50
Postat av: Jeanette

Gott nytt år!! Vi ses snart och då mår vi bättre:)

2011-12-31 @ 10:33:36
Postat av: Moster C

Gott Nytt År lilla Jessan! 2012 blir ett kanonbra år!! Helt säkert!! Många nyårskramar moster C

2011-12-31 @ 17:27:23
Postat av: Ammi

Gott Nytt År lilla du! Vi hoppas alla att 2012 ska bli ett himla bra år. Det måste det bara, vi får hjälpa till. Kram

2012-01-01 @ 13:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0